2009. szeptember 27., vasárnap

23:04. Nyelvóra

A kezdő apuka sokat írt már mindenféléről ebben a blogban, ám jóízlése mindezidáig megkímélte az olvasókat attól, hogy minden gyerekblogok legfárasztóbb rovatával, az ún. "Gyerekszájjal" terhelje őket. Na, ennek a paradicsomi állapotnak vége, mostantól áradni fognak a Chomsky-tanulmányokba való mondatok, aki nem bírja gyomorral az ilyesmit, az ne is lapozzon tovább.

Igazából el sem akartam kezdeni ezt a rovatot, mert engem személy szerint annyira lehangol, amikor a Kismamában ilyesmiket kell olvasnom. De ma éjjel átértékeltem a helyzetet. Amikor kora hajnalban, egy, az átlagosnál intenzívebb Vágtázó Életerő-koncerttől apró darabokra hullva hazaértem, és csak egyetlen vágyam volt: hogy minél előbb egy puha párna tompítsa a fülemben dübörgő utóhangokat, egy kézzel írt papírlap fogadott a konyhaasztalon. Bentről, a szobákból két, hozzám igen közel álló nőszemély meghitt szuszogása szűrődött ki, én meg csak ültem drága lakótársam kézírása fölött, és idétlenül vihogtam, hosszú percekig. Ezeken:

"Sötét van. Mindenki hazament. Mama is hazament. Baba is hazament."

Túrja a lekváros kalács tetejét. "Mit csinálsz?" "Fákat csinálok."

"Reméljük, biztos jön a papa."

Élére állítja a kalácsszeletet. "Mozdony. Mozdony. Sihuhu. Megy az alagúton."

"Mikor fürdünk? Félóra? Nyolc? Öt? Hat?"

"Befejeztem a vacsorámat. Kijön." (Mármint az etetőszékből, ha jól értem.)

1 megjegyzés:

  1. Fényévente látom, e már már nagyon kíváncsi voltam, hogy beszél.

    Én ezt kaptam tőle:
    - Mi volt a bölcsiben?
    - Babák és pelenkák.
    :)
    Bírtam.

    VálaszTörlés