2011. július 17., vasárnap

Hagyományos apaszerep

A legifjabb hommelette hamarosan bekövetkező érkezésének örömére ma pontosan azt tettem, amit tízből tíz kezdő apuka tenni szokott: összeszereltem a gyerekágyat. Nagyon, nagyon, nagyon jó volt.

Ám e Vergilius pennájára méltó, nagyszabású cselekmény itt nem ér véget. Mert később telefonon társalogtam az évi rendes szabadságát immár egy hete távoli nagyanyjánál töltő ifjú hommelette-tel, aki mély felháborodásban tört ki, amikor megtudta, hogy nélküle szereltem össze az ágyat. Úgyhogy holnap hazajön, szétszedjük, és együtt összeszereljük. Nagyon, nagyon, nagyon jó lesz.

5 megjegyzés:

  1. Megértem. Én a szülés előtti három hétben háromszor szedtem szét és raktam össze a kiságyat. Apuka lehajolt a csavarokért, én behajtottam őket :-)

    VálaszTörlés
  2. :)

    Figyelj, jeeka, nem te vagy, aki abban a nagyon vicces ökotakarítós kisfilmben szerepel? Ha így van, fogadd kérlek örök hálámat a "squatkosz" kifejezésért, ami azóta szókincsem stabil darabjává vált. Meg persze a mososzóda-ecet kombóért, én eddig azt hittem, hogy a Well Done Hideg zsíroldója a leghatásosabb vegyi fegyver az ember által ismert univerzumban.

    A "makacs szennyeződések ellen használjon férfit" meg a lakásunkban található feminista mozgalmak első számú jelszava lett.

    VálaszTörlés
  3. Húúúúú...Hol lehet látni ezt a filmet? Szeretném, szeretném :).

    VálaszTörlés
  4. Kedves Lapin!
    Itt megnézhető:
    http://lmv.hu/node/5909
    Üdv,
    Anikó

    VálaszTörlés
  5. Kösziii! Nagyon jó!!!
    Egy ideje én is így takarítok és teljesen rendben van.

    VálaszTörlés